luni, 29 noiembrie 2010

Lavinia Stoica din Trasnitii la examenul la actorie a recitat o poezie scrisa de ea

Visatoare din fire, dupa cum se autocaracterizeaza, Lavinia Stoica, alias Sofia din serialul „Trasnitii”, este pasionata de lectura si scrie poezii. „Obisnuiam sa scriu mult, chiar si la examenul de actorie am recitat o poezie scrisa de mine. Acum nu prea mai gasesc timp, dar sper ca intr-o buna zi sa public o carte. Acesta este un vis al meu”, spune actrita.
          
 Ochii mei
                        de Lavinia Stoica

Ce chip de inger ai in ochii mei!
As vrea sa te privesc doar eu.
Esti fir de aur rupt din mandrul soare,
Esti tu…
Tu… in ochii mei!
Dar oare care-ti e infatisarea cand te priveste altcineva?... sau tu?
Aceleasi buze moi, trandafirii, le vezi si tu?
Daca-as privi prin ochii tai, oare la fel de minunate ar fi lumea, stelele, marea?
Simt ca te ratacesti in labirintul intunecat al propriei tale tristeti,
Si-as vrea sa vezi si tu lumina dulce a fericirii, dar… nu-ti pot da ochii mei.
Oricum, de ti i-as da, nu cred c-ai intelege… te-ai speria de atata bucurie, te-ar orbi cu durere atata frumusete si lumina
Si poate-ai spulbera un paradis, rascolind printre detalii.
As vrea sa vezi cu ochii tai ce-i fericirea,
Dar nu esti pregatit.
Asa esti tu,
Tu… in ochii mei.
Frumos, dar… mult prea orb pentru-a privi cu ochii tai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu